Článek v časopise Talent od paní Bohumíry Cveklové, 2005
… Z dětských čísel a z čísel společných s dospělými zaujmou všechna čistým a kultivovaným přirozeným tanečním projevem, zpěvem i slovem a citlivou choreografií, adekvátní námětu, hudbě i věku dětí. Připomínáme Koně, hru chlapců s klibnami, Studánky, dívčí jarní tanec se slovem i zpěvem, dramatické Jaro v Liptovských Sliačích, obřadní tanec vynášení Moreny a oslavy jara, Přišlo Jaro do vsi, české dětské taneční hry a obřadní motivy, Jarní hry, dívčí a chlapecké lidové hry, Volání slunce, taneční kompozice stylizovaná ve folklorním duchu a Kovář, společný řemeslnický tanec chlapců a dívek, malých i starších z jarního programu.
Z předvánočního pak Chození s hvězdou, chlapeckou kolední obchůzkou, Půjdem spolu do Betléma, tanečně ztvárněné koledy, Ó dej nám pane, tanečně ztvárněné poetické vánoční nálady a Obchůzky masek (Lucky, Barborky, Perchty, Klibny), předvánoční obřadní hry. Z čísel dospělých jsou stále živé tance Dupák, Vrták, Hulán a Furiant jako esence českého tanečního projevu, Ruška, Lašská suita a Lašská svatba jako ukázka jedné z charakteristických oblastí Moravy a Karičky a Odzemok jako charakteristické ženské a mužské tance ze Slovenska z jarního programu, z vánočního pak chlapecký vánoční Ondráš, dívčí vánoční Čarování a společná Betlémská polka, Půjdem spolu do Betléma, lidová gavota a Gavota z Maličkostí W. A. Mozarta, taneční vyjádření radostného prožívání Vánoc.
Kolik čísel, tolik nálad, tolik stavů duše, tolik krásy v čisté prostotě lidového umění interpretované přesvědčivě muzikanty i tanečníky…
Celý článek je k přečtení v přiloženém obrazovém dokumentu
Mgr. Bohumíra Cveklová